Irás képességének visszakapása.....

Azt mondják ha valami szokást fel szeretnél venni, akkor azt legalább 21 napon keresztül kell csinálnod és szép lassan az életed része lesz...


Olyan régen írtam, olyan rég nyomkodtam a klaviatúrát, hogy már attól félek elfelejtettem  írni, vagy annyira fáradt vagyok néha, hogy semmi értelmeset nem tudnék írni...

Persze a fejemben vannak kész posztok, témák, amiket mindenképp szeretnék megörökiteni, megmutatni, elmesélni...


A lényeg, hogy telik az idő...Tegnap volt itt a tél első napja, én utoljára 2015-ös év utolsó napján írtam amikor is még épp hogy elkezdődött itt a nyár....Azóta sok minden történt velük...Itt volt Péter anyukája hat hónapot töltött velünk, Lili egy éves lett... Péter ezerrel nyomja a munkát, Csöpikémnek szerintem több ősz szőr szála lett, ahogy a kiscsaj egyre mozgékonyabb....

Szóval tudnék mesélni, remélem most hogy már éjszaka kezdünk egyre többet aludni, alkalmam is lesz rá :)


Addig is remélem jól vagytok....


Pussz: Klárikiwi






1 megjegyzés: