Rózsaszínes utolsó hetek :)

Jól el vagyok maradva az írással...Bocsássatok meg...A rózsaszín köd az oka....Elkezdtük berendezni a babaszobát, elkezdtem kimosni a baba ruhákat, az ágyneműket, takarókat....Olyan picik ezek a kis ruhák... imádom őket...

Közben meg a hetek egyre csak telnek....Jövő héten kezdjük meg a 36. hetünket Lili babával....

Izgalmas mondhatom....Alig várom hogy kijöjjön a kiscsaj, és megnézzük, milyen édes babát hoztunk is össze. A múlt héten voltam a midwife-omnál, megbeszéltük a szülési tervemet....Merthogy itt ilyet is kell írnod, amibe előzetesen lefektetted milyen körülmények között szeretnél szülni, milyen fájdalom csillapító módszereket szeretnél, kit szeretnél magad mellett stb....

Fiona csodás midwife, szegénynek a nevéről mindig Shrek mese jut eszembe:) Megnéztük a baba szívhangját, a vérnyomásomat megmérte, és áttapogatta a hasam. Azt mondta úgy néz ki Lili baba feje lent van, ő már készülőben van, hogy kijöjjön....


Péter közben sokat dolgozik. Ilyen ez az előléptetés...Több felelősség, több munka. Pénteken meg is látogattam őket, hogy megszeretgessek mindenkit....Addig kell kimozdulni, amíg még tudok...

Múlt héten meg szomszéd úr készített rólunk, kismama-kispapa képeket...Csodásak lettek, már azon álmodoztam melyik képek kerülnek majd ki a még nem létező családi házunk falára. Még Csöpkét is bevontuk a családi képekbe...Imádom a kis kutyám, olyan kis fotogén, hihetetlen....










Angolra továbbra is járok...Megpróbálok addig járni, mí Lili ki nem jön, aztán majd más úton-módon oldjuk meg a tanulásom. Christina kérdezte is, na "jövőre Akademik szint?"-mondtam neki, csak szépen lassan, örülök, hogy megvan a general modul amit szeretem volna. Meg is érkezett a hivatalos nyelvvizsga papirom...Szerencsére most jól kitöltve, merthogy elrontották az anyanyelvemet, azt írták véletlenül, hogy Magyar lányka vagyok, de lengyel az anyanyelvem  :) Be is mentem az Egyetemre, hogy édesek nagyon, de sajna nem beszélek lengyelül, úgyhogy újra ki kellett állítani a hivatalos nyelvvizsga papirt.




A napokban el is küldtem a Kaposvári Egyetem Pedagógia Főiskola Karára, hogy hátha előkeresnék a széf aljáról a diplomámat....Eddig sajna nem kaptam választ, lehet majd telefonálnom kell inkább, hogy meghallják ilyen messziről is a kérdésemet-kérésemet:)

Az utolsó hetekben elkezdtem írni a listámat kikkel kell még találkoznom:)

És elkezdtük Péterrel begyűjteni a fogadásokat is, ki-mikorra tippeli Lilit, mikor bújik ki. Még a díjon gondolkodunk....De valószínű valami finom ital lesz a nyeremény :)





5 megjegyzés:

  1. Csak ugy ragyogsz a kepeken, (persze az apuka szeme is szepen csillig :), boldog babavarast es minden szepet a folytatashoz. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen Juanita :) Remélem jól telt a húsvét és tudtatok kicsit pihenni is :) nagy puszi: Klárikiwi

      Törlés
  2. Nagyon szépek vagytok! :-))
    Nálunk minden a legnagyobb rendben, ami Nagyfiút illeti. Nekem rengeteg bajom van az osztályommal, nagyon rossz némelyik. Most itthon vagyunk kis pihenőre, ez feltölt. Vigyázzatok Magatokra! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :) Olyan sokan dicsértek minket, most be is gyűjtőm a bókokat és elraktározom azokra az időkre, mikor kócos és fáradt leszek :) Örülök hogy jól vagytok, és hogy tudsz egy kicsit pihenni otthon :) Érezzétek jól magatokat :) Nagy puszi nektek :)

      Törlés
  3. Szia, egy kicsit eltuntel. Remelem minden okes nalatok es csak tul elfoglalt vagy a kicsivel es nincs idod blogolni. Remelem minden okes, majd irj par sort ha van idod. :)

    VálaszTörlés