Péter szabiON....:)

Péter ezen a héten szabin van...Végre, végre....Mondtam is már neki, ideje egy kicsit pihennie, mert nagyon sokat dolgozott az utóbbi hetekben....Utoljára akkor volt szabin, mikor nekem volt a műtétem...De valljuk be az az időszak nem arról szólt, hogy pihenjen, kikapcsolódjon....


Úgy döntöttünk elmegyünk kicsit pihenni együtt....Merthogy szégyen, vagy nem szégyen, eddig nem igazán utaztunk itt helyben, Új-Zélandon...

Rotorua-ra esett a választásunk....Már jártunk ezen az útvonalon, mikor felmentünk Csöpiért, de nem álltunk meg igazán, akkor a cél az volt, hogy hazavigyük Csöpkét....

Wellingtontól 453  km-re van Rotorua.....

https://www.google.co.nz/maps/dir/Rotorua/Wellington+City,+Wellington/

Rotorua turista központ....Termál fürdőkben gazdag, csodás vidéken terül el, Maori falvak vannak....


Az út maga csodás vidéken vezetett....Csináltam pár képet....Bár ha mozgó járműből szeretnél képeket készíteni, akkor készülj, mert a háromnegyedét törölheted, mert nem sikerül, de azért remélem sikerül átadni a út hangulatát.....

Az egyik pihenőnk alkalmával,  amíg Péter  tankolt, addig én és Csöpke elmentünk sétálni. És Csöpke most először találkozott egy hatalmas tehénnel....Hát nem lett közöttük barátság....Csöpke eleve fél a nagyobb kutyáktól, hát a tehén maga 100-szor nagyobb volt, mint ő....Kicsit meg is ugatta, addig amíg el nem indult felénk a tehén....Na, akkor mondtam is Csöpkének irány vissza a kocsihoz.....Ilyen mikor városiak találkoznak falusiakkal :)

 További nagy élmény volt, mikor láttunk egy nagy kamiont amint egy házat vitt....Gyors mikor lefordultak a főutról, akkor le is fotóztam....Aztán az a mondás jutott eszünkbe, hogyha nem tudod fizetni a lakás részletedet, akkor azt mondjuk, hogy "viszi a házat  a bank"....Na most élőben láttuk....:)

A szállás szuper helyen van....Majd holnap csinálok képeket....

Addig is jöjjenek az úton készült képek:





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése