Reggeli sziluett.....

Péter ma korán kelt....Ügyeletes.....és csörgött is a telefon.....korom sötét volt.....lámpákat kapcsoltunk.....ha Péter kikel mellőlem, akkor én se tudok aludni.....Felkeltem, bekapcsoltam a heat pumpunkat és kimentem kávét főzni.....közben Csöpke is kijött megnézni, mi ez már,hogy ilyen korán kukorékolunk.....rázó fenékkel jött, imádom.....Kis simi, kis jutalom falatkát adtam neki....közben már érezni a friss kávé illatát.....megyek melegíteni a kávénkhoz a fini tejecskét.....

Péternek szólok, jöjjön vissza az ágyba kicsit, hogy együtt kávézzuk....szeretem.....

Reggel korábban kezdjük a reggeli sétánkat....Épp csak hogy felkelt a nap....Rohanunk, mostanában minden reggel futunk.....Péter elindul fel a dombon....késésben van.....Csöpke siet utána, hiába Péter előnye, mi utólérjük..... Még marad egy kis idő Csöpi simire, és egy búcsú csókra..... Csönd van még....látszik most kezdenek ébredezni az emberek..... Jó így sétálni....elkezdeni a napot:)
Jó reggelt:)



1 megjegyzés: