Kért igazolások a residency kérelmünk miatt.....

Március végén a work visa meghosszabbitásunk mellett, beadtuk a papírokat a residency-nk miatt is.

Hónapokon keresztül nem hallottunk a  Bevándorlási Hivatalról. Persze mondták, hogy az elbírálás maga hat hónapig is eltarthat. Péter mondta is megkérdezi tőlük, hogy minden rendben van-e, minden igazolásunk megvan-e, vagy kell esetleg valamilyen más igazolás is. És persze figyelmeztetésként belelírta Péter még, ha esetleg Magyarországról kéne valami, akkor néha hetek kellenek a kért igazolások megérkezéséig. Biztos ami biztos, nehogy ezért csússzunk ki egy határidőből.....

Tegnap jelentkeztek. És kértek tőlünk még  2 okmányt. Egy igazolást  Péter cégétől. Nekem meg kérnem kellett egy kis irományt Suetól, mangeremtől, hogy milyen az angolom. Merthogy nincs itteni ILTS vizsgám, és szeretné tudni az ügyintéző hogy,milyen szinten állok.


Tegnap írtam Suenak, hogy tudna-e nekem írni, egy kis összegzést, amiért nagyon-de nagyon hálás lennék.....

Ma már a kezemben is volt. Sue volt olyan kedves hogy mielőtt eljöttem volna az otthonból, a kezembe adta az igazolást.

Önkénteskedni voltam....Cathynek segítettem. Ma elmentünk ebédelni az időseimmel, és megünnepeltük June szülinapját :)


Elolvasva a véleményt, belepirosodtam. Mindig nagyon hálás leszek Suenak, hogy hitt bennem, és kaptam tőle egy esélyt 2 évvel ezelőtt.....Soha nem felejtem el  azt az érzést, mikor megkérdezett, hogy szeretnék-e velük dolgozni....emlékszem azt hittem, valamit félreértettem, és nem is azt hallom, nem is azt értem, amit kérdeztek tőlem:)


És engedjetek meg egy kis részletet ebből a levélből:


"Klara was previously employed as a permanent staff member by Vincentian Home.... Klara commenced work with in 2012 and left of her own accord in July 2013. She continues to volunteer at Vincentian and assist our occupational therapist with recreational outings.....

When Klara initially commenced work for us her English comprehension was good but she struggled a little with the spoken language. However, she proved to be an extremely fast learner and by the time she left in July of last year she spoke English very well and had no problems making herself understood to either the residents under her care, their family members, or to the staff members she was working alongside. Klara has proven herself a valuable, and popular, volunteer. Her English continues to improve and I would now consider her to be fluent with the language...."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése