Csizma....

Múlt hétvégén vettünk nekem egy boka csizmát. Péterrel megbeszéltük, kell valami átmeneti csizma, merthogy a túra cipőm a  végét járja. Mondjuk nem csodálkozom,  a sok belerakott kilométer kezd látszani, kopás formájában. Már csak kutya sétáltatós cipőnek tudom használni.

Elmentünk az egyik kedvenc boltomba a Number One Shoes-ba. Szeretem, mert elég nagy a választék, megfizethető áron-. Általában  van egy keretem, amit nem szeretek átlépni. Találtam is egy leárazott csizmát....


Általában úgy választok cipőt, csizmát, hogy az szerelem legyen. Tudod mint igazából, meglátni, valamiért felfigyelni rá, és megvenni, mert tudod ti összetartoztok:)

 Elég hülyén hangzik, de így vagyok én a  cipőkkel. Szerelem:) És kész:)

Aztán kipróbáltam egyszer, és az oldalánál a varrás mentén kezdet elengedni. Szomorú voltam:( Gyártási hiba volt, látszott rajta....


Vissza is vittük  most hétvégén. Szépen visszacsomagoltam a dobozába, a levágott árakat is visszaraktam, meg a  blokkot. És egy kicsit fura érzésekkel mentem be a cipő boltba. Merthogy féltem visszavinni, féltem mit szólnak, milyen kifogással nem fogják kicserélni.  De kár volt félnem, egy perc alatt kicserélték, nekem csak annyit kellett válaszolnom, hogy ugyanilyet szeretnék, meg alá kellett írnom egy újabb blokkot. És már mehettünk is a dolgunkra.

Pozitív élmény volt. El is gondolkoztam, hogy miért féltem...Valószínű otthoni élmények miatt, mert hogy van rossz élmény is közte. Annak ellenére hogy habár otthon eladóként dolgoztam, tudom néha meg van kötve a kezünk bizonyos céges szabályok miatt....

És íme a híres szerelem:





2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos szerelmed van! :-) Viseld sokáig egészséggel!
    Kívánok szép hetet Neked!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm szépen:) Neked is csodás hetet :)

      Törlés