Karácsonyra hangolódva...

Amilyen lelkesen kezdtem el a karácsonyi készülődést, annyira halványul bennem most a lelkesedés. Lehet a meleg nyári napsugarak az okai, de lassan ezt se hozhatom fel oknak, mert ahogy ma olvastam, otthon is 12 fokot mondanak karácsony napjaira. Hihetetlen a természet....


Hétvégén voltunk elő- karácsonyozni magyar barátainkkal. Zitámék meghívtak, hogy ünnepeljünk együtt, kerítsünk egy kis karácsonyi hangulatot, és jó társaságban ünnepeljünk egy kicsit együtt.....


Finomabbnál, finomabb ételek kerültek az asztalra. Én is szeretem volna fini süteményeket készíteni. 2 napig a konyhában sűrgőlődtem. Sajnos az eredményen látszott,  hogy nem szoktam sokat sütögetni. Imádkoztam is egy nagymamáért, vagy anyukámért, akivel együtt szoktunk sütni karcsonyra.

Sajnos egyedül lévén, nem volt siker élményem. A zserbóm nem sikerült olyan jól mint szeretem volna. Péter szerint zserbó ízű, de nem nyugtatott meg. Így úgy döntöttem, hogy nem viszem el a zserbót a vendégségbe, csak a mézeskalács figurákat, és csináltam olasz ropit, grissinit.

Nagyon jól sikerült az este, nagyon jól éreztük magunkat. Megismertünk egy új magyar családot. Dórival való beszélgetésem közben kiderült nyelv tanár, és pont abban a nyelv iskolában tanit, ahová gondoltam visszamegyek tanulni:) Szóval átbeszéltünk a nyelv tanulást:) Hogyan és miként:)


A gyerekek adták a hangulat legjavát, jó volt látni és nézni őket ahogy felszabadultan játszanak. Persze lehet azért is volt annyi energiájuk, mert  vittem nekik csokit:). A szülők legnagyobb örömére:) Mondták is, ennyi csokitól, szilveszterig fognak pörögni, meg azt is mondták, nem baj, majd visszakapjuk:) Legyen így:)


Vasárnap pihentünk Péterrel. Én megfogadtam, hogy a 2 nap után nem megyek a konyha közelébe, csak kávét készítek, a mosogatást hétfőre hagyom:) Megvár:)

Délután mondtam Péternek, hogy mozduljunk kicsit ki. Nagyon sütőt a nap, így erdőbe mentünk sétálni. Megúszva a leégést.

Csöpi nagyon élvezte a sétát, és nekünk is jól eset egy kis mozgás. A séta közben, természetesen fényképeztem is. Viccesen is néztem is. Egyik kezemben Csöpke "húzókája" volt, a másikban meg a fényképező gépem:)

Sok -sok kép lett, így életemben először csináltam képes-zenés-kisfilmet. Remélem tetszeni fog:)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése