"Mindig ilyen csütörtöki napom legyen":)

Van itteni telefonom, hiszen hozzá tartozik az itteni életemhez. De be kell vallanom nem sokat beszélek rajta angolul. Egyedül már csak a fodrász nénimmel szoktam beszélni Kate-tel. Havonta járok hozzá. Egy másik város részben van a fodrász üzlete, tőlünk olyan 35 perc gyalog útra.

Szerdán hívtam, hogy kéne egy kis hajvágás, mert már veszítem el a formáját a  hajamnak, annyit nőtt.

Csütörtök reggelre beszéltük meg a "randinkat".... Én voltam az első vendége. Korábban érkeztem, így arra gondoltam lemegyek a közeli kávézóba, és veszek magunknak valamit. Zöld tea mellett döntöttem. Imádom a zöld teát, és mivel reggel már egy kávé lecsúszott, és nem voltam benne biztos, hogy Kate szereti-e a kávét, ezért a zöld tea  mellett maradtam.


Nagyon örült neki:) Jókat szoktunk beszélgetni. Meg is dicsért, hogy mennyit fejlődött már  az angolom, a kezdetekhez képest. Kate, 3 gyermekes fiatal anyuka, tele energiával. A déli szigetről költözött át Wellingtonba a család.

Az üzletét tök jól rendezte be, imádom. A falak olyan festékkel vannak lefestve, mint az iskolákban, krétával lehet rá írni és rajzolni. A ház amit bérelnek egyben van ezzel az üzlettel. A felső emeleten van kialakítva a lakás rész, az alsó rész maga a fodrász üzlet.





Mindig mikor  elkészülők, olyan érzetem van, mintha újjászületnék...


Pár utcával lejjebb van a kedvenc turi üzletem. A neve: Opportunity for Animals.

"Két legyet ütők" egy csapásra, egyrészt csodás kincseket kereshettek és találok rendszerint, másrészt így az állatokat is támogatom. Önkéntesek szokták segíteni az üzlet működését, és a befolyt összeg, állatok megsegítésére megy.



Képes vagyok órákat eltölteni itt, pedig alap járaton nem vagyok egy hosszan vásárlós alkat.

A terv az volt, hogy egy-két felsőt találjak magamnak, hosszú és rövid ujjut. Na meg sikerült 2 könyvet is vásárolnom, mert a turimban, nemcsak ruhák, de könyvek, cipők, különböző kiegészítők, de még ékszerek is találhatok.


 
 
 
 
 
Az első könyv Caaitlin Morgan: How to be a women.... Már amikor kézbe fogtam tudtam, ez az én könyvem. Mindig is érdekelt, és mai napig érdekel, hogy mitől Nő a Nő, milyen feladataink vannak, hogyan látjuk magunkat, és a férfiak hogyan látnak minket....És ha ez nem lett volna elég, akkor a hátlapot olvasva, biztosra vált, ez az én könyvem:
 
 
"It's a good time to be a women: we have the vote and the Pill, and we haven't been  burnt as witces since 1727. However, a few nagging questions do remain... Why are we supposed to get Brazilians? Should we use Botox? Do men secrety hate us? And why does everyone ask you when you're going to have a baby?"....
 
 
A másik könyvet be kell vallanom a színe miatt választottam...Nagyon megtetszett ez  a szín, és amikor láttam az elejére írva, hogy "romantic times", már tudtam, hogy ő is velem jön haza:)
 
 
Mivel közel volt az ebéd idő, és reggel beszéltük a   fiúkkal, hogy lehet bemegyek a városba, és együtt ebédelhetnénk, így következő utam a városba vezetett.
 
 
Nem kell mondanom, ott is bementem az egyik kedvenc üzletembe körbe nézni, és sikerült megtalálnom a jövő évi határidő naplómat. Szerelem volt, első látásra:)
 
 
 
 
 
 
Péterék minden nap, együtt kollégákkal mennek közösen ebédelni. Mindig más és más konyhát megkóstolva és élvezve. Mikor megláttam őket, akkor mondtam nekik, hogy én egy nagy sült disznó húsit kívánok, sörrel. Így utunk az egyik Ír kocsmába vezetett. Kint a szabad levegőn ültünk.
 
 
Fini ebéd, szép napsütés, és sör...Már-már mondanám úgy hangzik mintha a mennyországban lettünk volna...Az ebéd finom volt, közben jókat nevettünk....
 
 
 
Miután visszakísértem  a fiúkat,mosolyogva indultam haza.....Szuper nap volt...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése