Megint eltelt egy hónap....Napjaim...

Október havát kezdtük meg...Gyorsan telnek a napok.... Olyannyira, hogy holnap érkezik Robi vissza
 Új-Zélandra. Tegnap indult el, és 2 nap utazás után, holnap landol a gépe... Megyek majd elé a repülőtérre....

Ma szépen kimostam az ágyneműjét, hogy mire visszaér, friss ágyneműben tudjon pihenni. Csodás napsütéses időnk van ma, így kivittem a friss levegőre száradni.

A szeptember hónap elég esősre sikeredett, így mindig öröm ha esős napok után, napsütéses napra ébredünk. Egészen máshogy működöm az ilyen napokon. Energikusnak, optimistábbnak érzem magam mint máskor. Ha esik, akkor olyan érzésem van, hogy jobb nekem az ágyban maradni, mint kikelni....


Ahogy néztem előre az időjárást, egyre jobban fog melegedni az idő.... Jön a tavasz....Az is bizonyítja ezt, hogy vasárnap megvolt az óraátállitásunk... Így tovább van világos.... Várom már a nyarat.... Remélem olyan lesz mint tavaly. Kicsit melegebb, kicsit szélcsendesebb mint szokott....

És hogy mi történik velem?

Nos, itthon vagyok, hiszen megszűnt a szerződésem, így nincs munkám... Egyenlőre sztem így is marad, bár nézegettem az állás hirdetéseket....

Tegnap voltunk az orvosunknál. Megjöttek az első vizsgálatok eredményei. Megbeszéltük, hogy teljesen kivizsgál engem is, és Pétert is. Hátha így válaszokat kapunk. Eddig úgy néz ki minden rendben van...

Még egy kisebb műtét van nekem vissza, mikor is a doki bácsi megvizsgálja a méhemet, milyen formája van, és ha kell korrigálja.... Csak az a kérdés mikor is történik meg lesz  a műtét.  Magán úton a közeljövőben van egy időpont. Állami ellátásra váró lista van, olyan 5-6 hónapot kellene várni....


Hiányoznak az időseim, még nehezen szocializálódóm újra, nehezen megy a beszélgetés. Pedig még tartozom nekik egy magyarázattal, miért is tűntem el hirtelen...Hiányoznak nagyon....  Szóval ez a következő a teendőim listáján....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése