Az internet csodás világa....Kedvenc oldalaim....

Ha gép elé ülők, vagy az ölembe rakom a laptopom, akkor 4 féle dolgot nyitok meg egyszerre. Először is a Gmail-emet, a Facebookomat, a YouTube-ot és a Pinterest oldalt.

Az első kettőre a magyarázatom, hogy szeretem ha elérhető vagyok, és másokat is el tudok érni, kapcsolatba lenni, beszélgetni....



A YouTubera azért van szükség mert imádok keresgetni. Imádom a táncos, zenés, vicces videókat. Mint mindig most is a hugomat tudom idézni a zenéimre: "te minden szart meghallgatsz"....A válaszom igen, hiszen az ember hihetetlen csodákra bukkan....

Íme a kedvenceim...:






A mai keresgélésemnek, meghallgatásaimnak is meglett az eredménye:) Találtam egy tuti bandát:



Meg egy édes videót... Air New Zealand Repülő társaság nagyon jó kis reklámokat csinál...Íme a legújabb:)





A Pinterest oldalt, meg egyszerűen imádom. Sokan nézegettek, mások mit raktak ki, mit szeretnek.... Személy szerint innen szerzem be a kedvenc idézeteimet, és hát nem szabad kihagynom a cipőimet se. Cipő fanatikus vagyok, imádom nézegetni őket...És ha nagyon-nagyon sok pénzem lenne, akkor nem azért venném meg feltétlenül, hogy  hordjam őket, hanem azért hogy egy szobában nézegessem őket, mintha "ékszerek" lennének:)

És hát hogy bizonyítsam a cipő imádatomat, íme egy kis összeállítás amit magam csináltam:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése