Sűrű napok, amik egyre jobban mennek.....

Újabb kora reggel munka előtt, újabb esős nap következik.....A gyönyörű napsütéses idők után, most megint megmutatja a Tél az arcát...Esik, fújj a szél, és hideg van....


A napok egyre gyorsabban mennek, ha azt nézzem, hogy lassan megyünk haza....Megyünk a nyárba...Lassan 2 éve nem éreztem azt az igazi meleget, amit mi nyárnak hívunk. Itt nincs olyan meleg, bár az idei nyarunkra nem lehet panaszom, alig fújt a szél, és 25 fokig is felszaladt a higany szála.....


A napok most sok munkával telnek, nemcsak nekem de Péteremnek is....Nagyon sokat dolgozik, feszült....Éppen ez miatt örülök, hogy sikerült neki találnunk egy olyan biciklit, ami nagyon tetszik neki....Már egyszervolt is lehetősége munkába menni vele....Wellington igen dimbes dombos...Ahogy Péter fogalmazott: "nagyon jó biciklizni, a városba öt perc alatt bent vagyok, de dombnak fel 40 perc alatt érek haza":)







Tegnap nálunk az Egészségügyi Minisztérium volt kint, megvizsgálták az intézményt, a működését, és velünk is elbeszélgettek, mit is gondolunk a szakmánkról.....


Mindenki mint a jó gyerekek, szépen hordtuk a névtáblánkat, és szerencsésen meg is voltunk elegen a munkához, még plusz embereket is beosztottak, hogy minden rendben menjen.....


Én igyekeztem elbújni, hiszen nem olyan jó az angolom, és nem érzem magam kényelmesen az ilyen hivatalos beszélgetéseken, de persze ez nem sikerült.....


Sue a főnököm jött hozzám, hogy Klári kéne jönni a találkozóra.....Ránéztem nagy boci szemekkel, hogy, "de Sue "....De azt mondta "minden rendben lesz, menjek csak nyugodtan"....Szerencsére így hogy többed magammal voltam, így nem volt olyan vészes:)


A hazamenetel is már kezd összeállni....Sokat beszélek családdal...Meg is beszéltük, hogy kéne menni pár napra Balatonra....Együtt, meg apukámmal elmegyünk meglátogatni keresztapukámat, Szfvárra, Pécsre,Gyöngyösre megyünk, meg persze az időnk nagy részét a családdal szeretnénk tölteni....

Minden pillanatot ki szeretnék élvezni, mert nem tudom előre mikor tudunk újra hazamenni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése