"Sétálunk, sétálunk, egy kis dombra....."

Csodás időnk volt tegnap.... Na jó volt egy kis izgalom is tegnap...Reggel a fiúk elmentek dolgozni, én az ágyban interneteztem, mikor is éreztem, hogy jaj mozog a föld kicsit, a csillár kileng, és az ajtónk is elkezdett mozogni.....Földrengésünk volt.....Ami erre nem szokatlan, bár be kell vallanom, nem tudok hozzászokni....Félelmetes, és van az emberben egy olyan érzés, mintha időzített bombán ülne, ami fel akar robbanni.....Szerencsére senkinek semmi baja nem lett.....És aránylag hamar vége is szakadt....De azért ijesztő.....



 A terv tegnapra az  volt, hogy egy délelőtti alvás után elkezdek rendet rakni, takarítani, mosni....De aztán olyan szép napsütés áradt be a lakásba, hogy úgy döntöttem, kihasználom ezt a szép időt, és elmegyek egy kicsit sétálni és fényképezni....



Olyan jó idő volt, hogy csak a vékony kabátkámat húztam fel....És ezer szerencsém is volt, mert nem fújt a szél annyira...


Hataitaitól egészen a partig Lyall Bayig gyalogoltam.....Nem is tudom hány kilométer....De gyors meg is nézzem:) 3.2 km-ert gyalogoltam...Közben meg-megálltam és fotóztam.....

Arra még mindig rá tudok csodálkozni, hogy habár tél van, és vannak nagyon hideg idők is....Vannak növények, amik most virágoznak, ebben az időszakban nyílnak ki:) Érdekes.... Ha az otthoni télre gondolok, valahogy a szürkeség jut eszembe, a lomtalan fák....Ehhez képest itt most kelnek életre egyes növények és nyáron "alszanak".....




A partra érve egy fára ültem és néztem a végtelen óceánt és a le és felszálló repülőgépeket....


Imádok a parton ülni, nagyon meg tud nyugtatni a víz látványa, a hullámok morajlása....


Elég sokan voltak a parton....A játszótéren sok szülő volt kint a gyerekekkel...., a másik irányban, a kutyásoknak fenntartott részen, pedig a kutyusok játszottak a gazdáikkal....:)


Utcafrontról a látkép...
 


Közeledem a Hataitai Villege-be

Anglikán Templom

Itt szoktunk vásárolni élelmiszert



Pihenő buszok....Több csarnok van, ott várják az indulást a wellingtoni buszok.....

Házszám...Nagyon megtetszet.....





Part menti játszótér



Leszálló gép


"Csiga-biga gyere ki....."









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése