Magyaros parti, avagy vendégvárás Robi, Péter,Klári módra:)

Ma vendégvárós napunk volt.Robi és Péter meghivta a kollegáikat hozzánk egy kis magyaros partira.....Volt minden mint a búcsúban:): sör, bor, pálinka, cola, gyümölcslé, rágcsák, sajtok, fini szalámik, chillis-sajtkrém, fokhagymával töltött olivabógyó..


Délre hivtuk meg őket, ebédidőre....Péterem volt a szakács....Fini babgulyást csinált, 2 fazékkal...Tegnap beáztattuk a vörösbabot, vettünk fini disznó húsit hozzá....


Én reggel mentem dolgozni, úgyhogy a mai készülődésből kimaradtam....Igaz tegnap kitakaritottam, igy ma a fiúknak egy kis mosogatás,a  főzés, és a vendégvárás maradt.....


Mire hazaértem, már ketten itt is voltak....Szerencsérer nekem van a világ legjobb férje el jött értem, igy gyorsan hazaértem...

Aztán szép lassan mindenki megérkezett..... Kaptunk az egyik pártól egy csodás ajándékot...Egy szerencsét hozó macskát:)




Kinyitottuk a plusz asztalkát és a faérkezős asztal mellé téve megnagyitottuk....Mindannyian egyszerre le tudtunk ülni...Tök jó volt együtt enni, volt nevetés, beszélgetés közben. Ahogy észrevettük mindenki tányérja egyszercsak üres volt....Úgyhogy azt gondolom sikeres volt a gulyás....


Az ebéd és a szieszta után előkerült a csocsó asztal.....Hatalmas csatákat vivtunk egymással....Fergeteges volt....És hát mondanom se kell hogy sokat viccelődtünk, és "vérre" mentek a meccsek:)


Nemrég mentek el a  fiatalok, csöndet hagyva maguk után....Elmosogattam,a  fiúk addig összepakolták a sörösüvegeket és nekem a mosogatni valót.....


A kedvenc helyem most a konyha és azon belül a hűtő...Isteni látvány fogad ha kinyitom, ilyen látványban nem nagyon volt még részem...És hogy miért is iróm ezt, megmutattom:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése