Végre esik....

20 napja nem esett errefele, ami elég szokatlan,. Rekordot is megdöntött....Kezdett kiszáradni a föld, és a viztartalékból is fogyott...Szóval mindenki várta az esőt, mint a messiást, ami tegnap este meg is érkezett, és azóta is esik, hol jobban, hol csak szemerkélve....

Az idei nyár nagyon jó volt itt, meleg volt, kevésbé fújjt a szél, és kevés eső volt. A tavalyi nyáron sokkal többet fáztam. Idén megfordult a fejemben, hogy kéne egy szandált venni, és hogy milyen jó érzés nyári kisruhában rohangálni.

Egy szó, mint száz, nagyon élveztem....De lassan váltunk, és megyünk mi az ősz fele. Volt már olyan reggel amikor fáztam, és elgondolkodtam, elő kell keresnem  a  pulcsikat lassan.

Az otthoni hireket olvasva meg azzal szembesültünk, hogy március van, és nem hogy nem jön a tavasz, a tél még megmutatta az arcát, és hatalmas hó volt otthon. Aggodtunk is rendesen, hiszen Péter anyukájával, Eti nénivel, napokig nem tudtunk beszélni. Nem volt árama, ezáltal internete....

Persze tudtuk, hogy szerencsére vannak családtagok körülötte akik vigyáznak rá, de azért elég ijesztő volt olvasni, hogy nem lehet közlekedni, vannak városok, faluk, amik elvannak zárva a világtól, és hogy több helyen nincs áram....


Szerencsére talán mostanra normalizálódik a helyzet. Ma már tudtuk Eti nénivel is beszélni. Megnyugodtunk...

De hogy erre  milyen is  idő, megmutattom, lefotóztam....


Volt olyan, hogy olyan köd volt, hogy nem látszott az óceán. Reggel is mikor korán indultam munkába, olyan  érzésem volt a köd, a szemerkélő eső, sötét láttán, mintha valami horror filmben lettem volna, amikor hátra-hátra kell tekinteni, hogy van e mögötted valaki:)

És akkor jöjjön a kép:) Összehasonlitásként milyen amikor szép időnk van, és milyen amikor esik:)


2 megjegyzés:

  1. Hát ezt ismerem! Tejfölköd, az orrodig sem látsz, szemerkél. Nálunk is ilyen az ősz, de most inkább már a tavaszt várjuk!!!! De nagyon!!! :-)) Jó lakás belakást Nektek és néha jó időt is! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan cserélünk igérem, nektek eljön a csodás Tavasz:) , mi meg megkapjuk az őszt:) Olyan fura még mindig, hogy itt a világ másik felén mindig ellentétesen vagyunk az otthoniakkal:) Képzeld a lakás elég jól áll, márcsak pár doboz van vissza, azt majd hétvégén kipakolom, most kaptam egymás után 2 szabadnapot, ki is fogom használni:) Ti hogy vagytok? Mik a tervek hétvégére? Milyen finomságot fogsz csinálni?:)Puszillak

      Törlés