Napsütötte péntek reggel....

Mindig sötétben kelek....Ma szabadnapom van...2 szabadnap vette kezdetét. nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Szóval ki szeretném élvezni minden pillanatát. Tegnap befejeztem munka szempontjából a sokadik napom, az angol órák is letudva, igy este nyugodtan mehettem aludni. Hát nem tudtak az álom manókat megvárni, hogy beköszönjenek, mert addigra aludtam, mint egy mormota.


Reggel Péter sokadik ébresztőjére ébredtünk, mondtam is, ha eddig akartam is volna még aludni, most már felkelek, csak nyomja ki az ébresztőt. Ki is jöttem kávét csinálni, Péter is csatlakozott. És ha "már lud, legyen kövér", egy teát is felraktam magamnak:)

Beültünk a nappaliba ami csodás fényekben pompázik.Jön fel a napocska, és beragyogja a lakást. Mondtam is Péternek mióta itt vagyunk, ilyen szép reggelt nem is éltem meg. Jó igy ébredezni. Kanapén ülve, együtt kávézva, gyönyörű napsugarakkal, kis facebook bejegyzéseket nézve, amit együtt nézegettünk. Nyugodt reggel, nyugodt kezdés....


A mai nap programja: megyek önkénteskedni ma:) múlt héten sajnos nem tudtam menni a kölltözés miatt. De ezen a héten Cathyvel egyeztettem mikor vagyok szabad. Megyünk ma kirándulni. De azt ne kérdezzétek most hova megyünk....Soha nem tudom...Mindig az adott nap meglepije:)

Aztán ma lezárjuk a régi albérlet dolgát. Záróakkordként ma jönnek kárpitot tisztitani. A bácsit én várom majd lent szeretettel:)

Péterem ezen a  héten ügyeletes, de szeretnék kimozdulni kicsit, vagy a partra lemenni vagy arra gondoltam, meg kéne mutatni Róbinak a Botanic Gardent. Nagyon szép, imádok ott sétálni, utoljára az időseimmel voltam, kacsanézőben:)

Szóval valami szépet szeretnék látni, pihenni, feltöltödni....


És hát egy fontos hir az életünkben:) Most már hivatalosan is tudok róla beszélni. Úgy néz ki Pétert egy új pozicióba helyezték, amit annyit jelent visszakerült a cégközpontba. És mindenki kapaszkodjon, Róbival majdnem egymás mellett ülnek. Egy csapatba kerültek:) Megint újra. Úgy láttom ez a két fiú nem tud egymástól elszakadni:) Vicces:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése