Egy tökéletes nap....

Négy napos ünnep kezdődőtt. Hosszű hétvégénk van Húsvét miatt. Ebből ma pénteken és hétfőn leszek itthon. Hétvégén dolgozom...A fiúknak igy nyugtuk lesz, nem leszek itthon:) Bár mondtam nekik, ha holnap nagyon unatkoznak, elsétálhatnának elém, és együtt jöhetnénk haza...


Sűrű napok vannak mögöttem, mostanában mindig elég elfoglalt vagyok. Nem volt időm pihenni. Mivel kedden bementem a szabadnapomon, kértem egy szabadnapot 5 nap után, mert már éreztem ha nem aludhattom ki magam rendesen, sirva fogok fakadni. Persze élvezem a sűrű napokat, de időközönként kell a pihenés is...

Este kikapcsoltam a telefonomat, hogy semmi és senki ne tudjon felébreszteni. És láss csodát reggel 10-ig aludtunk. Hihetetlen volt, hogy sikerült ilyen sokáig pihenni, nem is emlékszem mikor aludtunk ilyen sokáig:) Reggeli kávét Péterem csinált... Amig lefőtt a kávé elmentem zuhanyozni. Kicsit felhős reggelre ébredtünk, de később kisütőtt a nap:) 

Reggel együtt reggeliztünk hármasban, nagyót jót beszélgettünk, amit mi később Robival folytattunk tovább. 

Délelőtt meghozták az öltözködő asztalkámat a kis székecskével. Péterem licitált rá, és nagyon jó áron sikerült megvennünk. Nagyon régi álmom vált valóra....Csodás mahagóni asztalka, amolyan antik darab.... Itt  fogom majd sminkelni magam, és bekrémezni, rá fogok majd pipere dolgokat pakolni, szeretnék venni egy kis parfümöt is rá-hozzá:)




Sokszor gondolkoztam rajta hogy mitől nő a nő, szerintem attól, ha nőisességét át tudja ültetni az öltözködésén, érzékeny, szereti a szép dolgokat, ha ilyen gyönyörű asztalka mellett kisminkelheti magát, ha vannak olyan pillanatok amit önmagára tud forditani, amikor olyan dolgokat csinál amitől boldog lesz, ha olyan  partnerre van, aki olyan önbizalmat add neki, hogy nőiessége felerősődik... és hát amikor a megfontosabb és a legnagyobb változás áll be egy nő életébe az szerintem a házasság, a feleség szerep, és a gyermek-ek érkezése....Szerintem ettől nő a nő:)

Egy délutáni alvás után, sikerült kitakaritani, kipakoltam maradék dobozokat, Péterem segitett az üres dobozókat felvágni és összeszedni, a konyhát rendbe raktam, kimostam, fürdőszobát kitakaritottam, Robi segitett tükrőt tisztitani, Péterem kiporszivozott, és csodás vacsit csinált...


A mai vacsink: Vajban sült fűszeres Lazac volt, rizzsel, finom borokkal: Chardonnay és Pinot Noir Roseval.



Szóval szuper nap volt, kipihentem magam, mosolygok egész nap, meg is mutattom:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése