Új év, Új tanfolyamok....

Új év, újabb tanfolyamok.... Folytatom az angol tanulásom. Ebben az évben most indultak először tanfolyamok. Eddig iskolai szünet volt és most Februárban kezdődtek el újra az esti tanfolyamok....


2 tanfolyamra is befizettem. Az egyik egy beszéd tanfolyam ESOL Level 4. Ezt a tanfolyatot negyedszerre kezdem meg. Szinte mondhatnám azt is hogy, hazajárok. A tanulmányaim alatt kialakult Marjorie a tanárnőm és köztem egy jó kapcsolat. Pontosan tudja, milyen ütemben vagyok képes tanulni, milyen módszer hatásos nálam, mennyi információt vagyok képes feldolgozni....


Talán azt is mondhatom egy kicsit barátok lettünk... Több privát levelet is már váltottunk, sokat beszéltünk, tud egy csomó mindent az életemről, hol is tartok.


A másik tanfolyam egy nyelvtan tanfolyam FOCUS ON GRAMMER ( ESOL Level 3-4.)
Azt hiszem eljött az ideje, hogy most hogy elkezdtem beszélni, egyre jobban érzem magam a bőrőmben egyre jobban meg merek szólalni, elkezdjek újra az alapoktól tanulni. Hogy ne csak beszéljek, hanem helyesen kezdjek el beszélni, helyes igeidőt használjak, egyre komplexebb mondatokat tudjak használni, irásban is egyre jobb legyek, kérdéseket tudjak helyesen feltenni.

Szóval elkezdődőtt újabb 2 hónapos tanulás. Időközben majd irók, hogy állók, milyen élményeim vannak:)



2 megjegyzés:

  1. Az jó! Én áprilisban kezdek egy új szakot, bár júliusban azt mondtam, soha többé egyetemet! S most tessék ismét. Majd meglátjuk! Neked sok sikert a tanulásban! Have a nice Study! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom te hogy vagy vele, de képezld én magamnál észrevettem ha nem tanulok egy kicsi ideig, akkor hiányzik. Nemcsak a tanulás részét élvezem, hanem hogy megismerkedhettem sok új emberkével, barátságokra találok, jókat beszélgettünk....

      Sok sikert neked is a tanulmányaidhoz.... Mit fogsz tanulni?:)

      Törlés