Sűrű Hétvége...lakáskeresés folytatása....

Ez az újabb hétvége megint gyorsan elment:)

Szombaton telefoncsörgésre ébredtem. A munkahelyemről telefonáltak, be tudnék menni dolgozni. Be tudtam. Ez volt az első olyan munkanapom, amikor önállóan dolgoztam. Eddig csak plusz ember voltam  az otthon részen. Tulajdonképpen besegitettem a napi rutinba. Segitettem reggeliztetni, ágyneműket cseréltem, ágyat vetettem be....


És ez volt az első teljes műszakom is, ami 8 órás műszakot jelent. Hát nem mondom  hogy nem fáradtam el:)


Hazaérve egyik kedves barátunk volt nálunk Terence:) Péter meghivta hozzánk, egyrészt régen volt nálunk, másrészt igy Péterék ki tudták próbálni az új társasjátékot:)

Csinált Péterem kis BBQ húsit, krumplit hozzá, grillezett gombát, nagyon finom volt. A húsit beáztatta fűszerekbe és sörbe:) Szeretem ezt a kombinációt:)


Jó kis délután volt:)


Estére Dani barátnőm hivott meg magához. Ezen a héten ünnepelte a szülinapját és most hétvégén volt a nagy party:)


Amigas-Chicas-Csajos kép:)

Imádom őket...Sajnos itt már csak 3-an....és Lassan márcsak kettemón maradunk Valevel....

A szülinapos:)


Sajnos nem csak szülinapi party volt, hanem egyben amolyan búcsú party is:(  Dani megy haza Chillébe a kislányával. Úgyhogy nevetés mellett a sirás is főszerepet kapott...


Nemcsak én, ő is meghatodott. Körbeálltuk, elénekeltük neki a Boldog Szülinapot cimű dalt, persze spanyolul:) És mindenki mondott egy kis beszédet hozzá. Mivel nagyon elézékenyültem, igy az én beszédemet úgy oldottuk meg, hogy Valénak mondtam el angolul a gondolataimat, ő meg tolmácsolta Daninek spanyolul. Egy-két zsepi elfogyott:(


Hazaérve márcsak egy ágyat kivántam, hosszú nap volt:) Jó hogy van Brünhilda, a kocsink. Általában mindig ilyen jelzőkkel illettem, " jaj de nagy, olyan mint egy busz", "meg nem tetszik a formája", de most nagyon jól esett, hogy egy ilyen sűrű nap után hazavitte a fenekemet:) Szóval Köszönöm szépen Brünhilda, Péterem, jaj meg hát köszönöm Yodának (GPS) is:)

Vasárnap jó sokáig aludtunk, élveztem, hogy Péter mellett kellek. Szeretem ezeket a reggeleket.

A vasárnapi program  pihenésből és háznézésből  állt.

Sajnos el kell költöznünk innen ahol már lassan másfél éve lakunk. Persze a kapcsolatunk ezzel a lakással elég vegyes volt, néha nagyon szerettem, néha nagyon nem.


Van egy nagy hátránya ezeknek a paprirházaknak. Én csak igy hivom őket, mert könnyű szerkezetes házak, amit hamar, könnyen fel lehet épiteni, össze lehet rakni. Szóval a hátránya, ha kint 0 fok van, akkor bent is nagyrészt ekörül mozog a hőmérséklet. És sajnos szimpla üvegű ablakaink vannak, amik könnyen átengedik a szelet és a hideget. Szóval néha kijött a számon, mennyire nem szeretem ezt a házat. De most hogy mennünk kell, nehéz szivvel hagyom itt, hozzánk nőtt, berendeztük, belaktuk.

Emlékszem mikor megláttam, a hütőn és a tűzhelyen kivül semmi más nem volt benne. És ahoz képest sikerült otthonossá tennünk.

A lakásnézés nem ment egyszerűen, néha elég lehangoló dolgokat láttunk. El is keseredtünk. 2 héttel ezelőtt, 2 utcával felettünk találtunk egy 3 szobás, nagy nappalis, új ablakos, heat pumpos házrészt. Nagyon tetszet, egy baj volt vele, sajnos sokat kell aránylag gyalogolni a buszmegállóhoz, és ha télen esős időben kell tenni, akkor igen csak "elázás gyanúja áll fenn".


Egy szó mint száz, az újabb lehangoló háznézés után arra jutottunk megkérdezzük megvan e még az emlitett ház. És láss csodát megvolt, és láss csodát kellett is küldenünk referencia elérhetőségeket. Ahhoz képest hogy milyen lassan és nehezen mentek eddig a dolgaink, most egy varázsütésre nyitott ajtókra találtunk:)

Jó volt ezzel a tudattal lefeküdni, és jó volt ezzel a tudattal kezdeni egy új hetet:)

Megjegyzés: Hétfőn le lettünk ellenőrizve, és átmentünk a rostán. Délután mehettünk is aláirni a szerződést. Igy jelentem boldog új albérlők vagyunk egy olyan házra, ahol mégjobb a kilátás:),  és akik 2 hét múlva már költözhetnek is:)


1 megjegyzés:

  1. Hát ez gyorsan ment! Szombat este még azt mondta Robi, hogy nem tetszett a délelőtti ház, most meg költözés! Villámgyorsak vagytok!:-)) Kíváncsian várom a képeket az új házról! :-))
    Nekem ezek a papírházak nagyon furák. Hol van itt az energiatakarékosság. Nálunk meg mindent becsomagolnak 20- 25 centis hungarocellbe! Ki érti ezt? De mondjuk nem sokat kell fűteni és nyáron sincs meleg. :-))
    Szép hetet Nektek!

    VálaszTörlés