Napjaim...

Mit is csinálhat az ember lánya szabadnapján? Igyekszik útolérni magát itthon:) Tegnap lettem volna szabadnapos, de reggel hivtak, hogy én vagyok az útolsó esélyük, be tudnék -e menni:) Mentem....


Igy megkaptam a mai napot szabadnak. Imádom azokat a reggeleket mikor Péter mellett ébredhettek, nem kell mennem... És együtt kezdhetjük el a napot. Korán keltem, igyekeztem halkan kijönni, nehogy felébresszem Pétert....


Reggeli csörgése után, kijött értem, kezen fogott és visszacipelt az ágyba, hogy együtt keljünk:) Megcsináltam a reggeli kávéját, és elinditottam dolgozni:)


Aztán jött csak a jó világ, visszafeküdtem aludni.... Talán mostanra kezdem megszokni az új matracunkat...

És a a pihenés után jöhet a rendrakás.... Zene hangerő felhangosit....és Ready...Set...Go:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése