Mai ebéd

Hétvégén vettünk kuszkuszt. Még soha nem ettem, csak mindig néztem ezekben a főzős műsorokban milyen jól néz ki, hány féleképpen lehet elkésziteni:)

Gyors ebédre vágytam, igy arra gondoltam csinálok magamnak rántott sajtokat és kipróbálom a kuszkuszt.


Nagyon egyszerű elkésziteni a kuszkuszt, forralt vizet kell ráönteni, hogy ellepje és nem árt ha 1 cm-rel meghaladja, igy van bőven nedvesség amit magába szivjon....Hagyni kell állni 10 percig.... A rántott sajtott közben bepaniroztam és kisütöttem....

A kuszkusz csodásan magába szivta a vizet. Maga a kuszkusz iztelen, tulajdonképpen a különböző kiegészitőkkel varázsoljuk csodás köretté. Én egy kis zöldzeller zöldet vágtam fel, és pirospaprikát....Összekevertem, kis sóval és fehér borssal fűszereztem...És kész is lett a csodás köret:)


És persze képet csináltam róla:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése