Első napunk Wellingtonban....

Tegnap délután érkeztünk. Egy nagy zuhanyra vágytunk és egy ágyra. Vagyis Péter azt mondta, ő jól van, birja nem fekszik le. Elementünk Fish and Chipset rendelni magunknak, mert nem volt itthon semmi, és a repülős kajcsik után valami meleg gyors ebédre vágytunk.

Én a kajcsi után feldöltem, és éjjel nem egyedül ébredtem Péter is mellettem volt. Mondta hogy egy fél óráig birta és ő is jött utánam:) nem sokáig birta....


Amikor felébredtünk tippelgettünk mennyi lehet az idő, én hajnalt mondtam, Péter kora estét. Hát egyikünk se nyert. Éjjel 11 fele ébredtünk,kinyilt a szemünk. Átváltoztunk éjszakai baglyokká és elkezdtünk filmeket nézni, és folytattuk a Fish and Chips evését:)


Hajnal 3 fele elmentünk vissza aludni. Reggel 7-kor újra kinyilt a csipánk. Éjszaka esett az eső, de reggelre csodás napunk lett. Olyan jó volt a hátamat sütetni az asztalnál.

Elkészitettem az első reggeli kávénkat. Isteni volt.


A mai programunk között szerepelt a bevásárlás és a mosás. A reggeli kávé után, elmentünk boltba. Sétáltunk egyet a boltig, közben a pékségünkben vettünk reggelit. Péter csirkés szendvicset evett, én édességgel kezdtem a napot. Olyan tésztája van a sütinek mint a fánknak, és a közepébe finom krémet töltenek. Olyan habos csoda, amire ha ránézel már hizol, nemám ha meg is eszed:)


A nagybevásárlás sikeres volt, alig birtunk újra feljönni a dombunkon. Elszoktunk tőle:)


Aztán újra sikerült kidölnöm....:) Egész nap ment a mosógép és a száritógép....De úgy láttom a szobában uralkodó káosz, még mindig nagy. Holnap igyekszem majd mindent a helyére tenni.


Délután találkoztunk Péter kollegájával és barátunkkal. Egy kávé mellett megbeszéltünk mi a helyzet, kivel-mi történt. Jó volt a városban sétálgatni.

Bementünk a szokásos boltunkba, és hát persze hogy nem üres kézzel jöttünk ki:) Vettünk vállfákat a ruhákhoz. És hát arra gondoltunk, hogy kéne egy melegszendvics készitő gép. Persze nem találjátok ki, de igen leárazás volt, úgy sikerült vásárolnunk.


Aztán Péter elkisért angol órára. Még otthon befizettük a tanfolyamra. Marjorie tanárnőm, örült nekem. Jó kis csapat jött újra össze.


Holnap még pihenőnapom van, bár a hazaérkezésünk után egy órával már az egyik főnővér keresett, hogy ma kéne mennem dolgozni, ha tudok. De szóltam neki, hogy egy ilyen hosszú repülőút után muszáj egy napot  pihennem. Meg a főnökasszonyommal megbeszéltem még otthon, hogy csütörtökön kezdek. Szóval igy nem kell addig mennem.


Péter holnap már megy dolgozni. Lassan ágyba is teszem. Megvacsiztunk és megnéztünk egy nagyon jó filmet. A cime: Életfogytig. Eddie Murphyvel és Martin Lawrencevel....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése