Szombati szabadnap:)

Tegnap hosszú idő után végre itthon maradhattam, szabadnapos voltam szombaton. Ez maga a varázslat volt. Reggel Péterrel együtt keltünk, együtt kávéztunk, reggeliztünk, és megnéztünk egy nagyon jó filmet, amit nagyon régen láttam.

Olyan filmet néztünk meg amit még Péter nem látott. A cime: Reneszánsz ember, Deni De Vito főszereplésével. Jól meg is bőgettem magunkat, mert amellett, hogy vicces film, vicces karakter, attól függetlenül, van egy komoly főszála is....Érdemes megnézni, mindenkinek ajánlani tudom:)

Délutánra meg vendégeket vártunk. Régen volt már társas partynk, igy szerveztünk egyet, és végre igy én is tudtam nyugodtan készülődni, részt venni az estén, hogy szabad voltam.

Egy magyar család volt nálunk és Péter kollegája Terence:) Jól éreztük nagyon magunkat. Tök jó volt nézni őket, ahogy játszottak. Én közben csináltam házi pizzát:)

Szuper este volt:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése