Még mindig egy kis elmélkedés az angol nyelvtanulásról:)

Mostanában sokat gondolkodok az angol nyelvről és annak tanulásáról. Mondhatni állandóan foglalkoztat.

Azért gondolkodok, irók erről a témáról annyit,  mert amikor kijöttem, hiába tanultam otthon iskolai keretek között soha nem használtam a való életben.

A magamhoz szegezett kérdések mindig úgyanazok:)

"Hol is tartok?"
"Mennyit tanultam eddig?"
"Hogyan tudnám fejleszteni magam jobban?"


Próbálom magam kivülről szemlélni. Persze mindig szigorú szemmel nézem magam:)

És hát ott vannak a kérdések otthonról is:

"Hogy haladsz?"

"Hogy megy az angol?"
"Tudsz már beszélgetni?"
"Kezdesz dolgokat megérteni?"

Ezekre a kérdésekre igazán soha nincs jó válaszom. Mert hát mihez képest tudok jobban, mihez képest értem meg jobban.

Igyekszem, aztán majd az idő megmutatja, hogy megy.....


A világ ezen a részén is mint bárhol máshol nagyon drága a nyelvtanulás. És most egy kicsit nehezebb is igy, hogy dolgozom. Nincs annyi időm, és fáradtabb is vagyok....



Éppen ezért szoktam gondolkozni,  hogy mi a fontosabb, először csak tanulni egy nyelvet addig amig felfejleszti magát egy magasabb szintre az ember, és aztán munkát keresni. Vagy tanulni és elkezdeni dolgozni. Elkezdeni dolgozni, hogy legyen saját kereseted, amiből könnyebben ki tudsz fizetni egy tanfolyamot....


Tudom, tudom, mindenkinek más és más út jön be....


Egy biztos a nyelvtanulás egy folyamatos dolog. Nincs olyan szerintem, hogy valaki elég jól beszéljen, eléggé tudjon  egy nyelvet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése