Keresztelő:)

Múlt hétvégén Mary-Rose barátnőm meghivott kislánya kersztelős ünnepségére. Mary Filipinó lányka, a férje  Sri Lankai. Izgultam milyen lesz az ünnepély, és próbáltam faggatni, Maryt mik a szokásaik, mit kell vigyek, hogyan öltözködjek fel. Egy nagy termet kibéreltek és a hivatalós keresztelő után ott ünnepeltek tovább. Valéria és a férje is ott volt, igy egy kis könnyebbséget jelentett, hogy nem egyedül voltam.

Beléptem a terembe és szinórgia fogadott, a hölgyek mind tradicionális ruhákba öltözve,a  férfiak is elegánsak voltak. Mary férjével még nem találkoztam eddig, valahogy mindig elkerültük egymást. Igy most megtörtént a nagy bemutatkozás:)


És hát maga a főszereplőről, a kislányról, Saayisha....Maga  a gyönyörűség. Ő is szép ruhába volt felöltöztetve és a szokásokhoz hiven, már neki is volt karlánca és nyaklánca. Édes kis csöpség. Amikor anyukájával megismerkedtem, még pocaklakó volt:) És most napról, napra egyre nagyobb, egyre gyönyörűbb. Ráadásul nagyon nyugodt baba. Folyamatosan mosolygott, csöndes volt. Egy kicsit estefele kezdett hangott adni, hogy ő most már álmos, szeretne pihenni.


A party olyan volt, mintha esküvőn lettem volna, rengeteg féle étel volt, gyönyörű ruhák, és sok-sok fényképezkedés. Náluk nagy hagyománya van a fényképeknek, igy minden családról, minden barátról készült kép. Amolyan beállt a kis család és mellé rendeződtek a többiek:)


És hát az ételekről hadd meséljek. Kiváncsi voltam, milyen ételek lesznek, mik a tradicionális Filipinó és Sri Lankai ételek. Azt kell mondjam isteniek voltak. Jó fűszeresek, sok hús étel volt különböző szószokban, tésztaételek, hasonló kenyér mint a Naarn kenyér, köretek, saláták...


Nekem izvilágilag a Thaihoz volt közel. Imádtam. Nagyon belaktunk. Mary férje hozott nekem egy Heineken sört, Isten tartsa meg jó szokását. El se tudom mondani mennyire jól esett a fűszeres ételek után...

És ime néhány kép:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése