Újabb tanfolyam

Pétertől ma kérdeztem, hogy áll a költségvetésünk, mert szeretem volna mégegy angol tangolyamot elvégezni, mielőtt hazamegyünk. Úgy néz ki a dolog, hogy július 31-én kezdek, és Szeptember 20-án végeznék. Az útolsó 2 óráról hiányozni fogok, mert akkor már magyar földet fog érni a lábunk:)


Megállt megint az angol tanulásom, vagyis én nem érzem, haladok-e, megyek-e a kijelölt úton, vagy sem. A munkahelyen egyedül dolgozom egy adott szárnyban, persze vannak kisebb kommunikációim, pl: reggel eligazitás, vagy Mariaval egy kis beszélgetés, ha valami észrevételem van, akkor a főnővérekkel való beszélgetés, és újabban, ha Moana kolleganőmmel együtt végzünk, akkor együtt szoktunk hazafele sétálni.

Szóval elméletileg angol nyelvközelben vagyok, mégis az az érzésem, hogy nem fejlődőm. Éppen ezért szerettem volna még egy tanfolyamot elvégezni. A tanárnőm úgyanaz lesz, és újra az Esol 4-et fogom megcsinálni....

Most, hogy tudom megyek, egy kicsit izgatott lettem...Várom...

És kitaláltam még egy módszert amivel megpróbálom fejleszteni magam. Elkezdem angolul is megirni, mit csinálok  egy nap, amolyan "napló magamnak angolul módszer". Egy kis szadizás magamnak, hogy igenis leülök, és angolul is végiggondolom, hogy és miként történt.....


Terveim vannak, ha hazajövünk, elkezdem az IELTS nyelvvizsgára az előkészitő tanfolyamokat, az a következő nagyobb célom, hogy megcsináljam....De ez még a jövő...:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése