Nátha....

Szeretem volna elkerülni  a náthás időszakot, de sajnos nem sikerült. A bacik, a virusok megjelentek....Azt szeretem volna, hogy erre a 2 és fél hónapra, amig itt vagyunk, megússszam a betegeskedést. Sajnos a  védekezésben alul maradtam.

Egy hete érzem, hogy valami ki  akar bújni, valami kezd alakulni. Eddig küzdöttem, szúgeráltam a testem, hogy minden rendben van, nem lehetek beteg, nem jön ki ez a nátha, csak ijesztget...

Tegnap még dolgoztam, már napközben elment a hangom, és estére annyira kijött rajtam a köhögés, hogy Péter  mondta, hogy itt az ideje itthon maradni.

Este 6 órakor be is szóltam az Idősek otthonába, hogy másnap sajnos nem fogok tudni bemenni, igy volt még idejük helyettem keresni valakit....

Éjszaka felszinesen aludtam, és fájt a fejem is. Úgyhogy ma szigorú pihenőnapot tartok. Nem megyek sehova, teázom, alszom, pihennek. Holnap, holnapután szabadnapos leszek, hétvégére kell bemennem, addig megpróbálom magam kigyógyitani. 

Remélem a legjobb "barátaim": a tea és meleg fürdő és az ágy segit majd nekem....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése