Napsütötte hétfő

Olyan jó volt Péter mellett ébredni.Igy hogy reggel megyek dolgozni, korán kelek, ő még alszik. Én sötétben indulok el. Annyira szeretek mellette kelni, reggel együtt kávézni, megbeszélni kinek-milyen napja lesz.

Lassan kezdenek beállni a napok hogyan is dolgozom. Hétfőn és pénteken van szabadnapom, a többi napokon dolgozom. Jó volt ma úgy kelni, hogy ma nem kell menni. Ilyenkor igyekszem magam utolérni. Megirni az elmaradt e-maileket, takaritani, pihenni, főzni,bevásárolni....

Meg ami nekem reggel, az otthon este, igy tudok egy kicsit beszélgetni otthoniakkal is:)

Mondták, hogy nagyon jó kis Bl döntő volt a spanyol-olasz döntő....Nagyon sajnállom, hogy nem láttam, az eredményből és a kommentekből azt láttom, nagyon izgalmas döntő lett, jó lett a Bl vége:)


A mai nap folytatásaként megirtam, apukámnak a levelét. Most én voltam a soros. megint egy kisebb "regényt" sikeredett neki irnom, és olyan jó volt leirni, hogy ha legközelebbi válaszomat már személyesen tudom majd átadni:) Hiszen Pénteken kifizettük a jegyekre a pénzt. Igaz még nincs a kezünkben a jegyek, de most már mondhattom, biztos, hogy megyünk haza:)


Kisütött a napocska, szeretem az ilyen napokat, ki is nyitottam minden ablakot, hadd jöjjenek be a napsugarak:)


A nap további része pihenéssel, takaritással folytatodik. Végre van ezekre is időm.

Pénteken már kimostam. 3 hete elromlott a mosógépünk, igy levittem a mosóboltba a ruhákat. Nem messze van innen. Remélem mindenki látott olyan amerikai filmeket, ahol elviszik kimosni ilyen üzletekbe a ruhákat, bedobják a pénzt, és várakoznak a székekben. Itt is nagyon elterjetek.....Nagyon vicces élmény, hogy amit a filemekben láttam, érzékeltem, azt most itt megtapasztalhattom. Jó kis társasági élet zajlik ezekben az üzletekben, igy megkönnyiti a várakozást.


És a mai tervek között szerepel még nadrág vásárlás. Úgy néz ki kedves férjecském kinőtte a nadrágját. Persze tiltakozott reggel, hogy majd vesszünk. De mondtam, hogy nincs idő várni, meg még utána is kiabáltam, hogy megyek érte, és hogy tudom hol dolgozik......:) Még jó hogy a szomszédok nem értik, mit kiabálok:), vannak előnyei ennek a saját nyelvnek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése