Érdekes beszélgetés....

Ma volt egy érdekes beszélgetésem a taxis bácsival és Hildával a kirándulásunk alatt, hogy mit is jelent nekem ez az új világ.....És hogy értem azt, hogy új világ.....


Európához képest egy teljesen új világba érkeztünk. Egy teljesen más kultúrába, egy teljesen más szabályrendszerbe, életvitelbe, egy másik nyelvet beszélő helyre.

És hogy szerintem mi kell ahhoz, hogy valaki teljesen elölről kezdje az életét, egy másik országban.....?

Szerintem  kell a nyitottság, a nyitott befogadó képesség, kell az emberek szeretete és tisztelete. Kell a tanulékonyság, merj tanulni újat, merj elkezdeni újat. Kell a jó kommunikációs képesség, kell a rugalmas személyiség....És ami szerintem a legfontosabb az új országhoz való alázat, és a tisztelet.Tisztelem a másik kultúráját, a más szabályrendszert...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése