Remélem mindenki ül.....Kaptam egy állásajánlatot:) És...... :)

Még mindig kapkodom a fejemet, még mindig nem térek magamhoz, még mindig olyan, jaj, csak ne keltsenek fel, mert tetszik ez Az új Álom.


Olyan dolog történt velem, amire nem számitottam. Tudtam valahol, mert már volt róla szó, de azt hogy mikor, és ténylegesen bekövetkezik e azt nem tudtam, nem sejtettem.

A tegnapi napom valami csoda volt, és amig ma meg nem érkezett a szerződésem addig olyan "valótlannak tűnt még', mint amikor ébredezel, egy jó kis álomból, és még nem tudod hogy fent vagy e még, vagy nem:)

Jelentem tegnap kaptam egy állásajánlaot:) És elfogadtam.....:)


Tegnap önkénteskedni mentem. Most már gyógyultan, hiszen a múlt heti kirándulásról hiányoztam. Alig vártam, hogy lássam a többieket. Most már  akikkel járunk ki idősek, kezdünk összebarátkozni, már tudják, hogy megyek segiteni, már kezdjük egymás nevét megtanulni.

Csodás napunk volt a tegnapi, a nap szépen sütött, egy kicsit fújt a szél. Nagyon élveztem a sétát amig eljutottam az otthonig. Azt mondják amikor rossz időnk van, hogy olyan időnk van mint télen. De épp beszéltük Péterrel, ha kapunk egy-egy ilyen csodás napos időt, nem lesz nagy gondunk az itteni esős télel.


Tegnap a Mount Viktoria Kilátóhoz mentünk fel. Amikor ideérkeztünk Péterrel, nem sokkal azután voltunk fent megnézni a kilátót. Csodás látvány tárul eléd, belátni egész Wellingtont, látni a repülőteret, a nyilt óceánt:)

Ideális idő volt, hogy elvigyük az időseket, egy kis kirándulásra. A két taxis bácsi a szokott időben jött. Leültettünk, bekötöttünk mindenkit és elindultunk.


Ahogy igy mondják georgeus day, sweet trip volt:)

Visszaérve, mondtam Cathynek, hogy nekem mennem kell, és akkor jövő héten jövök, mint mindig. Mondta ha van néhány percem, akkor ne siessek, belém karolt, és bevitt a gazdaságis irodába, hogy szeretnének velem beszélgetni:)

Cathy egy idő után egyedül hagyott Sueval:)


Sueval elkezdtünk beszélgetni, és elmondta, hogy arra gondoltak, hogy ha szeretném, és én is úgy gondolom, akkor szivesen látnának a csapatban. És hogy nem tudja mi motivál a munkakeresésnél, de sajnos nem tudnak nekem túl sok pénzt ajánlani.

Mondtam is erre, hogy engem nem a pénz motivál. Hanem, hogy elkezdjem az itteni életemet, beilleszkedjek, hogy segiteni tudjak, gyakorolhassam az angolomat:)

Megbeszéltük, hogy következő nap kiküldik a papirokat az e-mail cimemre, hogy át tudjuk nézni Péterrel.


El se tudom mondani mennyire boldogan mentem kávézni......


Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése