Mai nap...

Vicces kedűkben vannak a Maori istenek. Hihetetlen de 2 napja, egyik pillanatban esik, másik pillanatban, meg csodásan süt a nap. Ma is nagy dilemmában voltam, mikor Péter elindult, még szakadt az eső, amikor nekem kellett indulnom, előtte  öt perccel még sütött a nap, majd meggondolta magát az idő és leszakadt az ég. Úgyhogy arra jutottam, mégiscsak ma busszal fogok jönni az iskolába. Biztos ami, biztos.

Most van az első szünetünk, ezen a héten elég, gyorsan mennek az órák. Bár estére úgyanúgy kidölök, igy megint az iskolában, irom meg a mai blogbejegyzésemet. Valahogy ilyenkor még van enrgiám, úgyhogy gyorsan ki is használom.

Tegnap is elhatároztam, hogy főzök egy kis babgulyást, meg csinálok egy kis tortát, mert, sok gyümölcsünk van. Gondoltam, sütők, hogy foggyon egy kicsit. Na ebből csak a babgulyás teljesült, a tortára már nem maradt erőm. És hát persze mindennap megfogadom, hogy hamar lefekszem, nem maradok fent sokáig, dehát ez nem mindig sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése