Magyar Találkozó- Első Társas Partym


Klári Konzul Asszony meghivott minket múlt hétvégén bogrács partyra. El se tudom mondani mennyire örültem a meghivásnak. Valamikor Karácsony előtt találkoztunk. Gönyörű helyen laknak, egy kicsit távolabb a várostól. Vonattal mentünk. Sok új emberrel ismerkedtünk meg. És isteni volt, végre a saját nyelvemen beszélgetni. Annyira hiányzik néha a Magyar nyelv. Ahogy Péter fogalmazna, elememben voltamJ. Jó érzés, hogy jó barátokra leltünk.

A bogrács party után , még hivatalosak voltunk egy másik helyre. Péter havonta egyszer összejön egy nagyobb társasággal, és társasoznak egész éjjel. Most először én is csatlakoztam, a csipet csapathoz. Mindig amikor egy új társaságba kerülők félek, hogy tudom magam megértetni, még egy kicsit nehezen fejezem ki magam, és nem is mindent értek, amikor beszélnek hozzám. Féltem, hogy egyáltalán a játék szabályokat megértem, egy-egy új játék kapcsán.

Szerencsémre az egyik asztalnál Dominumot játszottunk. Szerettem ezt a játékot. Itt kezdtünk el játszani Péterrel, és már beszereztünk az alaptársasunkhoz, több kiegészitőt is. Nagyon jól éreztem magam. Jó kis társaság. És ahol voltunk, ott volt egy csomó cica és kutyus. Kiélhettem az állatszeretetemet. Egész éjjel hol egyiket, hol a másikat simogattam.

Nagyon hiányzik a kutyusom, ilyenkor mindig elérzékenyülők. Ő a legnagyobb veszteségem, azáltal, hogy ide jöttünk. Egy dolog nyugtat, hogy jó helyen van. Öcsémék befogadták, és tudom, hogy nagyon szeretik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése