Vasárnapi Csirkepörkölt

Ezen a hétvégén Péter ügyeletes, és ahogy lenni szokott ilyenkor, csodás, napsütéses hétvégénk van. Már  köztudott, ha Péter ügyeletes, akkor csakis jó idő lehet. Ez a tény elterjedt Péter kollégái  között, és nyugodtan nyugtázták ezt a tényállást.

Nyugis hétvégénk van. Én pénteken találkoztam a barátaimmal, vacsorára voltam hivatalos. Isteni esténk volt, annyit nevettünk, hogy azt beszéltük, másnap tuti izomlázunk lesz a szánkban és az arcunkban:)

Jeles naphoz értünk el, Szombaton van az egyik otthoni kolléganőm és barátnőm esküvője és névnapja. Azt hiszem csodás ajándékot kapott.....Hiszen összeköti az életét a szeretet férfival:) Nagyon örülök nekik....


Vasárnap reggel sikerült sokáig aludnunk, majd a szokásos menet vette kezdetét, felraktam a kávét, csináltam friss teát, a melegszenyók bent sültek a sütőben. 2 hetente szoktunk kapni gyümölcs-zöldség szállitmányt. Helyi termelők összefogtak, és tőlük rendelve, házhoz hozzák a kért gyümölcsöket, zöldségeket. Sok narancsot kaptunk, ezért arra gondoltam, hogy  kifacsarom őket a reggelihez, igy friss narancslevet ittunk. Anyukám mindig örül az ilyen tényeknek, és nyugodtan konstatálja, végre egészségesebben étkezzünk, végre sok friss dolgoz eszünk:)


Az ebéd már fel van rakva, és nagyon finom illatok lepték el a lakást. Vasárnap révén Csirkepörköltet főzünk. Péter anyukájától kaptunk őrölt paprikákat, gulyáskrémet, és Piros Arany szállitmányt. Nagyon örültünk neki. És most  jött el a pillanat, hogy az őrölt paprika felhasználásával, egy kis pörkölteret csináljunk. Péter apukája biztos örül most nekünk, nagyon szerette ezt az ételt, és ahogy elkezdett rotyogni a pöri, úgy sütött ki a napocska:)
Tésztával fogjuk enni:) Nyami, már alig várom. Kár, hogy nem tudok illatos Blogot irni....:)hihi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése