Szivárvány-Rainbow:)

Délelőtt megkegyelmeztek az istenek, és megmutatták, a Földnek ezen a térfelén nemcsak esni tud, hanem egy kicsit sütni is tud a nap. Napok óta hideg, nyirkos időnk volt....Tegnap még a sapimat is elővettem, persze inkább praktikus okok miatt, a szemerkélő eső ellen ezzel védekeztem.

Mindig ámulattal nézem, egy nap mennyi féle arcát is tudja mutatni az időjárás. Nem csodálom, hogy az időjósok soha nem találják el milyen időnk is lesz.

Ma kedvet kaptam egy kis tanuláshoz, úgyhogy ki is használtam, elkezdtem átismételgetni az igék hármas alakját. És ahogy felnéztem az égre, megpillantottam egy csodás szivárványt. Ráadásul olyan közel volt, gyönyörű szinekben pompázott. Közben hol sütött a nap, hol esett.....

Gyorsan le is fényképeztem, és közben  kivántam is, hiszen azt mondják, ha ilyenkor kivánsz, az teljesülni fog:)Remélem....:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése