Szenvedélyes Tangó

Hihetetlen hétvégén vagyok túl, azt is mondhatnám, hogy egy nagy álmom vált valóra.

Hétvégén Dani barátnőm szülinapi partyt tartott, vagyis inkább latin party volt. Mindenki spanyolul beszélt, vagyis pár kivétel akadt köztük én is.

Hihetetlenül szeretek együtt lenni a lányokkal. Azt kell mondjam a latin országokból jövök, tudják a csiziót, hogyan is kell szórakozni. És annyira szeretem hallgatni, ahogy spanyolul beszélnek, magával ragadott ez a csodás, dallamos nyelv. Mindig azon nevetnek, ha véletlen a beszélgetésükbe egy-egy szó spanyolt belefűzők már én is. Nagyon vicces. És isteni ez a spanyol-angol-magyar barátság.

Ezen a partyn ismerkedtem meg Dani egyik barátjával, akiről kiderült, hogy Argentin Tangó Oktató. Már néztem az iskolájának a honlapját. Mert elhatároztam, vagyis alkut kötöttem magammal, ha találok munkát, egy régi álmomat vaslósitom meg. És elkezdek Argentin Tangót tanulni.
Arra gondoltam, ha már ilyen messze vagyok, és annyi újat tapasztalok, akkor inspirálom magam valamivel.

Egy latin tánccal már megismerkedtem a Salsával. Úgyancsak rébuszokban tudok mesélni erről a táncról....Egyszerűen imádom....


De visszatérve a Tangóra. Alex mondta, hogy vasárnap az egyik helyi bárban lesz egy kezdő tánc tanfolyam. Amire menjek el,nézzem meg. Elmentem, és nem csalódtam....Sőt ha lehet mondani még nagyobb szerelem lett ez számomra, mint gondoltam....

Este 6-órára kellett menni. Egy órát tanultunk az alaplépéseket, utána tánc est következett. Vagyis a tanultakat lehetett gyakorolni. Itt már megjelentek a profik is, akik fantasztikusan táncoltak....

Hihetetlen volt látni, hogy mindegy hogy hány éves vagy, a tánc szeretette, hogy össze tud kötni embereket. Elég sokan eljöttek, és nemcsak a fiatal korosztály. Láttam hetven éves párt is, láttam középkorú párt, akik kicsinositva, egymáshoz bújva táncoltak, láttam családosokat, akik a gyerekükkel táncoltak hármasban. Tátott szájjal néztem az estét. És nem csak néztem. Sokan felkértek táncolni, mindenkivel közöltem első élményem, legyenek kiméletesek....és persze mondtam, ők a főnökök, vezessenek.....vezettek....

Csodás este....Igazán nem is tudom leirni, milyen jól éreztem magam......

És igen, elmondhattom táncoltam 2 férfival is egyszerre. Alex kisfia is ott volt...., hármasban táncoltunk......:):)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése