Oriental Bay-Beach

Ahogy sétálunk be a városba, mindig sóhajtózva néztem a homokos strandot. És mindig elhatároztam, hogy én majd oda elmegyek, leülök, a lábamat a homokba dugom, és majd onnan irok nektek. Na most tegnap elmentem a strandra, mert a lányokkal ott beszéltünk meg találkozott. Bementem vásárolni a boltba pár péksüteményt, vettem kis rágcsálni valót, és vártam a lányokat...
De nem értek oda időben. Igy fogtam magam leteritettem a szép piros takaromat, és kiültem a napocskára.....

Egy fontos információt mindig elmondtak az itteniek, hogy Klári itt erősebben süt a nap, be kell kenned magad. Hát Klári nem kente be magát, és hiába volt rajta cicanadrág, és rövidujjús felső, nem védtek meg. Vagyis a ruhák alatt fehér maradtam....., de ahol a ruha nem takart, mondhatnám, hogy kellemesen pecsenye pirosra sütöttem magam:)

Viccesen nézek ki...piros arc, piros karok, piros lábfejek:)

Azt hiszem erre mondják, az ember a hibáiból tanul....., legközelebb bekenem magam:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése