Hétfő

Szeretem ezt a hétfőt, egyrészt mert a tegnap után jól esik egy kicsit lustálkodni. Vendégségbe voltunk White Familynél.Másrészt munkaszüneti nap van ma itt Új-Zélandon. Úgyhogy megtehettük ma, hogy későig aludhattunk, nyugodtan, kávézhattunk.

Én meg most kint ülők a verandán,egy rózsaszin köntösben mellettem gőzőlög a friss teám, és élvezem, ahogy a meleg napsugarak simogatják az arcomat. Jó ez a nyugalom. Azt hiszem ez az egyik dolog amit megtanultunk itt, hogy újra egy kicsit lelassuljunk, figyeljünk magunkra,egymásra, tanuljuk meg újra élvezni a nyugalmat...

Bevallom nagyon élvezem, amikor otthon voltam, a napi rutin közben, elfelejtettem élvezni a csendet, a pihenést, a nyugodt perceket....

Persze biztos változni fog itt is , ha elkezdek dolgozni.....

Szóval a mai nap terve tulajdonképpen a pihenés, az ebédet már kitaláltam:rántott csirkemell lesz, rántott sajttal, rizszsel, és összedobok, egy kis salátát is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése