Esély vagy nem esély, ez itt a kérdés?

Nagy kihivásként élem meg az itteni életünket. Tulajdonképpen feszegetjük a határainkat, ki mennyit bir. Péternek szerintem könnyebben megy, van egy markáns kiállása,  önbizalma. Imádom, hogy az eddig elsajátitott tudását hasznositja.

Milyen érdekes minél idősebb lesz az ember, valahogy egyre nehezebben feszegeti a határait. Már nem vagyunk annyira rugalmasak, mint mondjuk egy gyermek. Meg lehet figyelni hogy,  egy kisgyerek mennyire bátor tud lenni, mennyire könnyen veszi a kihivásokat, mennyire könnyen beilleszkedik egy új környezetbe.

Egy szó mint száz, amennyire féltem-félek ettől az új élettől, annyira izgalmas is, hogy mit birok ki, mik a határaim, hogyan tudnék itt kiteljesedni, mik a lehetőségeim. Hiszen ha úgy vesszük, kaptam egy új lehetőséget, ha úgy vesszük egy tiszta papirlappal kezdek, ha úgy vesszük esélyt kaptam, hogy megmutathassam mire vagyok képes....Szóval sok minden kavarog bennem, valszeg megint túl sok időm van gondolkodni, ahogy Péter szokta mondani....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése