Egy csodás Hétvége....Péntek:Salsa Party, Vasárnap:English Party:)

hhhuuuuu......Mozgalmas hétvége volt ez a mostani....Imádom is, nagyon....Mondták is otthon a képeket nézegetve, hogy örömmel látják, hogy boldog vagyok....És meg kell őket erősitenem, nagyon jól érzem magam a bőrőmben. Mindig is nagyon vágytam arra, hogy sok nevetés, tánc, társaság, barátok legyenek az életemben, és most már az életünkben:) Ami otthon fáradtságra, sok munkára hivatkozva nem jött össze sokszor, itt most bepótolom, háromszorosan, mint A Ludas Matyi mesében:)


Pénteken Salsa Partyn voltam, ami fergetegesen sikeredett. Mégjobban beleszerettem a latin táncokba, a spanyol nyelve, kultúrába. És azt hiszem nagyon szerencsésnek érezhettem magam, hogy Chillei lányokkal találkoztam, összebarátkoztam, igy betekintést nyerhettek a kultúrájukba, az életükbe.....


Azt már meséltem nektek, hogy angolra járok, és talán azt is emlitettem, nem mindennapi csoport a miénk. 15-en vagyunk....Vegyesen kinaiak, chilleiek, kolumbiai, filipino, és jó magam egyedüli magyar lányként. Kezdünk összeszokni, kezdünk egymás mellett kinyilni, kezdünk egymással angolul beszélgetni....Alakulunk....

Múlt héten már megfogalmazodott magamban, hogy szeretnék egy kis Partyt tartani, és meghivni ezt a kis vegyes társulatot hozzánk. Ez a gondolat akkor erősődött meg bennem, mikor egyik nap Alejandroval beszélgetve kiderült, hogy ő már jövő héten nem lesz velünk. Megy tovább Auklandba, majd 2 hét múlva megy haza Chillébe. Szóval cselekednem kellett, hogy amig egybe van a csapat, addig csináljak egy kis "heppeninget"....:)


Irtam egy kis szövegecskét, és mindenkinek kiosztottam egy kis házi feladattal együtt, hogy kinek, mi  a kedvenc, kajcsija, ki mit szeret inni, és hogy van-e valakinek allergiája....


Mindenki nagyon örült a meghivásnak....Kitty az egyik kinai lány, a nyakamba ugrott örömében, annyira örült a meghivásnak....:)Már megérte, ha ilyen örömet okoztam...:)

Meg is beszéltük Vasárnap találkozunk, az iskoal előtt, és akkor együtt eljövünk hozzánk:)

Ezzel meg is voltam. De aztán jött a dilemma, mit csináljak aznap, mivel kedveskedjek....Imádok vendéglátó lenni, és Pétert is imádom, mint vendéglátó....Kedves, figyelmes.....:)Egyszóval imádom:)


Péterrel azt beszéltük, hogy szeretnénk magyar ételt mutatni. Úgyhogy a lángosra esett a választás. Könnyű elkésziteni, finom, és a Sajtos-tejfölös Lángos, igazi magyar étel...:)

Több előételt is előkészitettem. A társaság nagyon szereti a csokit, sajt tálat csináltam, gyümölcs tálat, egy kis mártogatóst is csináltam tejfölből....


Szuperül sikerült minden. Mindenkinek izlett a Lángos, készültek képek, amik örök életre emlékbe zárja ezt a napot.Mutattunk Magyarországról, videót, beszéltünk előttük magyarul. Nem nagyon hallottak még beszélni magyarul, néha egy-egy szót szoktam használni. Mondták is milyen gyorsan beszélek, veszek levegőt. Meséltük Péterrel, hogy a hugim még gyorsabban beszél, és ha mi ketten összekerülünk......jjjjuuujjjjj......jár a szánk rendesen:) Ugye Hugi?:)


Kellemes elfáradva, de annál boldogabban térünk este aludni......:)Jó kis hétvége volt....Sok ilyet szeretnék még....:)



A képen a teritett kis asztalkánk látható, némi csokival....Ez még csak a kezdet....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése